نحوه نام نویسی مدارس شاهد
نوشته شده توسط : sevda

هر ساله بعد از شروع ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ دانش آموزای ورودی پایه ها (پایه اول، پایه هفتم و پایه دهم) ثبت نامشون رو بصورت اینترنتی و دانش آموزای میان پایه ثبت نامشون رو به صورت حضوری تو نزدیک ترین مدرسه شاهد محل سکونتشون انجام میدن.

 

 

 مدارس شاهد زیر نظر اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش پرورش قرار داره. این مدارس چندین ساله که پذیرششون رو از دانش آموزای شاهد (فرزندان شهداء، آزادگان و جانبازان 50% به بالا) و دانش آموزای غیر شاهد (دانش آموزا با اولویت ایثارگری و سایر اولویت ها) با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی که برای ورود به این مدارس در نظر گرفتن، انجام میدن.

مدارس شاهد هر ساله زمان و شرایط عمومی و اختصاصی برای پذیرش دانش آموزا رو از طریق دفترچه ثبت نام مدارس شاهد که از سامانه ثبت نام مدارس شاهد که سال های قبل سجا بود اما از سال گذشته تا کنون پادا pada.medu.ir است منتشر میشه به اطلاع دانش آموزا می رسونن تا هر کسی که این شرایط رو داره در صورت تمایل اقدام به ثبت نام تو این مدارس کنه.

همونطور که گفتیم ثبت نام برای دانش آموزای ورودی پایه به صورت اینترنتی و برای دانش آموزای میان پایه به صورت حضوری انجام می گیره. تو این مقاله مراحل ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد رو توضیح دادیم، برای اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا آخر مقاله همراهمون باشین.

 

راهنمای ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

در سال های گذشته ثبت نام مدارس شاهد تو پایه های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم به صورت اینترنتی و تو سامانه سجا به آدرس saja.medu.ir انجام میشد. اما امسال طبق اخرین اطلاعیه اموزش و پرورش ثبت نام این مدارس در سامانه پادا دانش اموزی pada.medu.ir انجام میشه.

درباره نحوه ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هم جالبه بدونین بر خلاف سایر ثبت نام ها، نیاز به پرداخت هزینه ثبت نام مدارس شاهد نیست و متقاضیای ورود به این مدرسه کافیه بعد از شروع ثبت نام و فعال شدن لینک مربوط با کد ملی و شماره سریال شناسنامه وارد سایت بشن و اطلاعات تحصیلی و فردی خودشون رو تو فرم مربوط وارد کنن. 

میان پایه ها برای ثبت نام در مدارس شاهد 1401 - 1402 نیاز به ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی ندارن و کافیه در زمان ثبت نام مدارس شاهد به صورت حضوری به مدرسه شاهد مراجعه کنن و پیش ثبت نام رو انجام بدن.

 

نحوه ثبت نام مدارس شاهد

 

1ورود به سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir

2انتخاب گزینه ثبت نام مدارس شاهد

3وارد کردن اطلاعات لازم

4تکمیل فرم پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

1در ابتدا وارد سایت پادا دانش آموزی بشین و گزینه پیش ثبت نام مدارس شاهد رو انتخاب کنین.

 

سامانه پادا

 

2در ادامه اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین و روی گزینه جستجو کلیک کنید.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

3در ادامه طبق تصویر زیر به ترتیب اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین و در ادامه گزینه ثبت و ادامه رو انتخاب کنین.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

4در ادامه فرم مشخصات برای شما صادر میشه و بر روی اون کد رهگیری نوشته میشه. که این فرم اطلاعات رو باید تا زمان اعلام نتایج مدارس شاهد پیش خودتون نگهدارین.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس شاهد پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام حضوری مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

​ثبت نام حضوری مدارس شاهد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ فقط برای دانش آموزای میان پایه انجام​ میشه. این دانش آموزا باید تمام مدارک لازم برای ثبت نام که دردفترچه ثبت نام مدارس شاهدنوشته شده مثل عکس 3* 4، اصل و کپی شناسنامه، کارنامه سال قبل، کارت ملی و شناسنامه پدر و مادرشون رو به همراه یکی از اولیاشون به نزدیک ترین مدرسه شاهد تو محدوده محل سکونتشون ببرن و ثبت نام حضوری خودشون رو انجام بدن.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1401 - 1402 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو باشن .

برای دونستن همه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد می تونین مقاله زیر رو بخونین تا ببینین اگه شرایط ثبت نام مدارس شاهد رو دارین بتونین تو زمان ثبت نام این مدارس با توجه به شرایطتون ثبت نامتون رو انجام بدین.

در ادامه بخوانید : شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 

 

 

 

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای پایه دهم به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای پایه دهم به صورت اینترنتی انجام میشه که تو متن مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

2- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد که آدرس اون تو متن مقاله گفته شده، انجام می گیره.

3- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزای میان پایه چگونه انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزای میان پایه به صورت حضوری انجام میشه که تو متن مقاله به طور کامل توضیح دادیم.

منبع : نحوه نام نویسی مدارس شاهد





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: